Skip to the main content

Jouw klantportaal ontwikkelen we samen

Wil je een klantenportaal laten ontwikkelen om je dienstverlening te verbeteren of je omzet te verhogen? Met een klantenportaal sta je 24 uur per dag voor je klanten klaar!

Sebastian

CEO & Founder
Laat ons meedenken! Deel je uitdaging en wij zetten alle mogelijkheden op een rij.
Contact
Sebastian Schui
Klantportaal

4 Redenen om een klantenportaal te laten bouwen:

  • faciliteer en ontzorg je klanten 24 uur per dag;
  • verhoog service, kwaliteit en klantloyaliteit;
  • werk efficiënter en bespaar daardoor tijd en kosten;
  • genereer meer omzet door middel van cross- of up-sell.

Wat is een klantportaal?

In de basis is een klantenportaal een online omgeving waar je specifieke en gepersonaliseerde informatie aan ingelogde gebruikers biedt. Als organisatie werk je namelijk vaak samen met andere organisaties zoals klanten, dealers, leveranciers of andere partners. Via een klantenportaal deel je op gemakkelijke wijze informatie, kennis en documenten met alleen deze gebruikers. Maar ook kun je bestaande applicaties, systemen en databases toegankelijk maken via het klantenportaal.

Klantportal, klantenportaal of extranet. Verschillende termen, maar ze betekenen eigenlijk allemaal hetzelfde; een beveiligde online omgeving achter een inlog alleen toegankelijk voor specifieke gebruikers. We spreken zelf vaak van een klantenportaal omdat je binnen de online omgeving je klanten bedient. Of dat nu bedrijven, dealers, partners, resellers of andere klantgroepen zijn, met een klantenportaal deel je op gemakkelijke wijze informatie en kennis met jouw doelgroep en werk je nog beter samen!

Ontwikkelen Van Een Portaal Waarom
Ontwikkelen Van Een Portaal Waarom

De mogelijkheden van een
klantenportaal

Afhankelijk van het doel van jouw klantenportaal kunnen we verschillende functionaliteiten in het online portal ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan B2B e-commerce voor cross- en upsell, Self Service, een Product Information Management (PIM), koppelingen met back-office systemen, dashboards, een service desk en/of forum. Ook kunnen bestaande applicaties, systemen en databases toegankelijk gemaakt worden om processen te automatiseren. Mogelijkheden te over! Zie hier een greep uit de mogelijkheden en voordelen:

  • verhogen van klantloyaliteit en service;
  • 24/7 online beschikbaar;
  • wereldwijd toegankelijk;
  • digitaal communiceren en samenwerken;
  • online orders plaatsen;
  • beheer van documenten;
  • inzicht in planning, contracten, bestellingen en facturen;
  • efficiëntie door Self service;
  • bespaar tijd en kosten;
  • koppelingen met ERP systemen;
  • Single Sign On koppelingen;
  • procesintegratie en monitoring;
  • creëren cross- en upsell;
  • gericht adverteren per klant, klantgroep of seizoen.
De Mogelijkheden Van Een Dotlab Portaal
De Mogelijkheden Van Een Dotlab Portaal

Benieuwd naar onze oplossingen?

Waarom een klantenportaal van Dotlab?

Ben je overtuigd van het belang van een klantportaal en zoek je de ideale online partner voor ontwikkeling? Kom dan eens kennismaken met Dotlab.

Met onze jarenlange ervaring in portal ontwikkeling, koppelingen met ERP systemen en conversie optimalisatie voorzien we je altijd van het beste advies!

  • Strategisch partner met jarenlange ervaring in portal ontwikkeling.
  • We maken koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • We ontwikkelen betaalbare en schaalbare portals door opensource ontwikkeling.
  • 24/7 online monitoring en het doorvoeren van automatische beveiligingsupdates.
  • We houden van korte lijnen en een persoonlijke aanpak.
  • We werken met een professionele OTAP ontwikkelstraat en een Scrum werkwijze.
Waarom Een Portaal Laten Maken
Waarom Een Portaal Laten Maken

Wij zijn Dotlab, jouw portal specialist!

Verbinders. Makers. Visionairs. Wij laten IT weer voor je werken. Met ons multidisciplinaire team maken we de software die het beste bijdraagt aan het behalen van jouw doelstellingen. En daarin is vertrouwen essentieel. Vertrouwen bouwen we op door te investeren in elkaar. Nu én in de toekomst. Samen komen we uit bij die oplossing die jullie werk slimmer, beter en makkelijker maakt.

Wij laten techniek weer voor je werken

Door de jaren heen hebben we veel verschillende portals en koppelingen ontwikkeld. Voor zowel commerciële als non profit organisaties. Van klantenportals tot dealer portals. Van B2B e-commerce tot inkoopportals. En nog veel meer. Daar zijn we best trots op! Klik eens door een aantal portals uit onze cases.

Certificeringen, tools & technieken

We ontwikkelen onze portals op wereldwijd gebruikte opensource standaarden. Met behulp van webservices en koppelingen kunnen we nagenoeg ieder systeem koppelen. Denk bijvoorbeeld aan financiële-, logistieke-, voorraad-, CRM- of administratiesystemen. We werken met de juiste tools en technieken en gaan voor het beste resultaat.

WordPress logo
Vulsa logo
Slack Technologies Logo
Dw Testlink Copy 3
Sonarqube code quality logo
Amazon Webservices S3 logo
Dw Redis Copy 3
RabbitMQ open-source message-broker-software logo
NodeJS javascript logo
Dw Nest Copy 3
Logstash logo
Kubernetes logo
Kibana logo
Keycloak logo
Jenkins open source automatiseringsserver logo
Dw Helm Copy 3
Elastic stack logo
Docker logo
Angular front-end framework logo
Acunetix Web Application Security Scanner logo
MinIO High Performance Object Storage logo
Microsoft Office 365 Logo
Jira Software Logo
B Woo Commerce
Google Suite Logo
B Unit4
B Talentsoft
B Tableau
B Smartrecruiter
B Sap
B Salesforce
B Mariadb
B Infor
B Micros
B Marketo
B Mysql
B Oauth2
B Oracle Netsuite
Confluence Logo
B Odoo
B Powerbi
B Ifs
B Icecat
B Ibm
B Hubspot
B Graphql
B Feedback Company
B Exact
B Dynamics
B Brassri
B Adobe Experience Cloud
B Active Campai
B Acf
B Act O
Sebastiaan2

Sebastian

CEO & Founder
Direct bellen?
+31 (0)10 310 34 10